Základní požadavky na scénář pro číšnické ročníky – koncept
První list – titulní základní náležitosti
· Celý a úplný název akce (příležitosti) např.
Scénář
(křtiny Markéty Novákové nar. 12. 2. 2004)
· Celý datum konání akce např. 12. května 2004.
· Místo konání akce např. Hotel Modrá Hvězda.
Druhý list
· Mohl by být obsah ( přehlednost a lepší hledání např. charakteristika servisu str. atd.).
Třetí list
· Objednávka - náležitosti objednávky
- Adresa provozovatele.
- Datum vystavení objednávky a místo.
- Účel – k jaké příležitosti.
- Kdo budou hosty – např. smíšená spol, věk, povolání, národnost nebo příslušnost k nějaké církvi.
- Cenový limit ( s výzdobou, tisk menu atd.).
- Zvláštní přání např. určitý druh pokrmu či nápoje.
Pokud host některé s těchto základních údajů v objednávce neuvede měl by se provozovatel dodatečné při přijetí objednávky na ně dotázat. ( předejde se případným konfliktům)
Čtvrtý list
· Potvrzení objednávky provozovatelem a pokud bude chybět nějaký podstatný základní bod dotážeme se na něj.( diplomaticky).
· Zaslání návrhu menu v grafické úpravě, která by měla být na tabuly jen toto menu by mělo mít uvedenu gramáž a cenu za jednotku.
Pátý list
· Potvrzení objednávky od objednavatele.
· Případné zněny a návrhy.
Šestý list
. Seznam členů kolektivu přehledný popis a charakteristika pracovních funkci a jednotlivých pracovních náplní.
Sedmý list
· Charakteristika akce – např. o jakou úroveň hostiny se jedna druh tabule,
výzdoba atd. (popsat typické rysy).
Osmý list
· Náležitosti pracovního příkazu.
o Druh akce – název a pro koho.
o Datum – celý.
o Čas – přesný začátek a konec.
o Počet osob – xy a např. o jakou společnost se jedná.
o Obsluhující – konkrétní jména VČ i pomocných.
o Způsob obsluhy – např. složitá vyšší forma.
o Finanční limit – xxx
o Způsob platby – záloha např. 5000,- Kč a doplatek v den konání akce v hotovosti atd.
o Výzdoba, květiny – barva, druh.
o Menu – grafický vzhled, tato verze by měla být totožné s menu, které bude ležet na stole.( bez gramáže a cen).
Devátý list
· Časový plán přípravných prací.
o Druh akce: Křtiny
o Pořádající: Jiří Novák
o Datum: 17. března 2004
o Místnost: Modrý a bílý salonek
o Čas - místo – kdo a co připravuje.
o Kdo provádí kontrolu a dohled.
Desátý list
· Časový plán hostin.
o Druh akce: Křtiny
o Pořádající: Jiří Novák
o Datum: 17. března 2004
o Místnost: Modrý a bílý salonek
o Co (Martiny dry, oliva) – kdy ( čas) – kde ( Modrý salonek) .
o Kdo provádí kontrolu a dohled.
Jedenáctý list
· Nákres prostření pro jednu osobu včetně popisků.
Dvanáctý list
. Nákres místnosti a zasedací pořádek s náznakem výzdoby včetně popisků.
(vyhradit si právo změny u výzdoby je to jen návrh)
Čtrnáctý list
· Požadavek na inventář by měl obsahovat 10% rezervu.
o Sklo.
o Stříbro.
o Porcelán.
o Příbory.
o Textil.
o Ostatní.
Patnáctý list
· Popis servisu jednotlivých chodů podrobný (jak budeme předkládat z jaké strany a v jakém pořadí).
Šestnáctý list
· Charakteristika jednotlivých chodů - výstižná ( měli bychom si umět představit jak to vypadá a chutná).
Sedmnáctý list
· Charakteristika jednotlivých nápojů - výstižná ( měli bychom si umět představit jak to vypadá a chutná).
Osmnáctý listopad
· Banketní záznam – náležitosti ( můžeme použít jako podklad pro účetní).
o Číslo – pořadové ( může si každý vymyslet svůj systém).
o Jméno závodu - např. Hotel Modrá Hvězda.
o Středisko – Bílý salonek.
o Cenová skupina – např. výběrová.
o Objednavatel.
o Adresa objednavatele
o OP objednavatele
o Datum konání.
o Obsluhující.
o Počet porcí.
o Druh.
o Cena za jednotku.
o Cena celkem.
o Přirážka.
o Výzdoba.
o Květiny.
o Tiskárna.
o Konečný součet.
o Podpis odběratele.
o Podpis a razítko provozovatele ( zodpovědné osoby).
Dvacátý list
Na zadním listě ( jako přebalu) by mohly být ještě jméno žáka.
· Vyhodnocení akce mohou být i fotografie.
Hodnotí se úroveň úprava a celkový vzhled scénáře máte na to dostatek času.
Hi
(CAMPUZANO8183, 17. 11. 2021 15:47)